List of Research Themes for the Course of Business Administration and Marketing

Course of Business Administration and Marketing
List of Research Themes 


Master's Program

Master Degree Thesis Titles for the Academic Year of 2020

SNSを通じるラグジュアリーブランドのロゴ変更に対する消費者認知―TIKTOKを用いるバーバリーを例に―
フリマアプリ市場における出品者の評判が販売実績に及ぼす影響商品分類および市場構造の違いを考慮して
日本のゲーム会社の海外進出に関する一考察~ゲーム会社の海外進出活動の実証分析を通じて ~
技術多角化がイノベーション·パフォーマンスに与える影響
自動車産業における共同出願分析―電気自動車を中心に―
日本越境ECプラットフォームの中国市場への進出課題と改善案
ユーザー生成コンテンツが消費者のブランド態度に与える影響
環境経営の変革に関する研究分析―日本製紙と王子製紙の事例を中心に―

 


 

Please refer to the List of Research Themes for the Course of Business Administration and Course of Marketing.

List of Research Themes for the Course of Business Administration 

List of Research Themes for the Course of Marketing